Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

Nowy konkurs

Tak jak w temacie, postanowiłam zrobić nowy konkurs. Konkurs będzie polegać na:


  1. Ubierz i uczesz swoją lalkę jak najładniej.
  2. Zrób jej zdjęcie.
  3. Prześlij mi zdjęcie swojej lalki na maila (julkasmok@gmail.com)
  4. Twoja lalka pojawi się w zakładce "Nowy konkurs"
  5. Kiedy 5 lalek zostanie już przesłanych, pojawi się ankieta
  6. W ankiecie będziecie głosować na najładniejszą lalkę
  7. Ta lalka która wygra, dołączy do nowego nagłówka razem z moimi lalkami
Uwaga!!! Jedna osoba może podać tylko jedną swoją lalkę. Każda lalka to musi być Abbey, czyli każdą lalką którą przyślecie musi być Abbey.

12 komentarzy:

  1. Serio??? Super bloga??? Powinnaś się zastanowić nad nagłówkiem.



    Kiciuś99

    OdpowiedzUsuń
  2. serio żal myślałam że wszystkie lalki są dozwolone





    ktosiek1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem będzie ten sam konkurs tylko że z innymi lalkami.

      Usuń
    2. A zrobicie jakiś,do którego nie trzeba mieć lalek?

      Usuń
    3. Po świętach poproszę Jole i może coś wymyśli :)

      Usuń
  3. tylko ja nie mam abbey!





    ktosiek1

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś zrobić z kilkoma lalkami do wyboru -.-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, skoro tak to może być też to venus, cleo lub draculaura!!

      Usuń
    2. A jaka Cleo?
      Poza tym, co to za różnica?

      Usuń
    3. Lalki mogą być dowolnej serii!

      Usuń
    4. ale co to za różnica, że na przykład dam zdjęcie Frankie? Albo...Operetty?

      Usuń
  5. Może być obojętnie jaka lalka ;)

    OdpowiedzUsuń